Follow




credit to : Jaehyun
\
10th JULY 2011

haiiiiiiiii!

Hikhik,lama takk update blog nie,korang nak tahu kenapa?

malas~
malas nak menaip =='

haihh,baru balik dari kenduri mak cik wana actually

agak penat jugak,lepas balik je terus kena siapkan folio,pfft -,-

tapi takk siap-2 jugak,huh

ok,nak cite pasal kenduri tadi nihh,memang happening gila!

k,aku pun takk tahu apa yang happening sebenarnya,haha :P

tapi not bad la,makanannya aku bagi 5STAR ahh,sebab sodap!

and hiasan yang lain-2 tu memang cantik ouh,dengan pelamin,dengan ikannya,power meyh~

aku,wasyi,aina and hiriya bergambor sakan,dasar takk tahu malu sungguh,hihi











muka aku memang bajet and senyuman agak over dan panjang kan?

tapi takk pe,senyuman itu sedekah :)

but overall,kenduri dekat Dataran Senawang tadi memang best jugak

dayana pun datang aww,tapi alia aku takk pasti

sebab aku balik awal tadi

lastly,kepada Wana,aku puji-2 ni ikhlas tahu?

sebab aku tahu bukan kau yang buat pun,hahahaha

so kau takk payah nak kembang pulak eah,hoho!

kbye.