Follow




credit to : Jaehyun
\
PICTURE PERFECT.

kayy,hari nie aku nak cerita pasal girls-2 yang paling lawa pernah aku kenal

tak kira la kenal face to face ataupun kenal dari fb

tapi kawan-2 aku yang lain pun lawa jugak meyhh

masing-2 ada kelebihan dan keburukan sendiri kan?

so,janganla marah or terasa kalau aku takk cerita pasal korang kat sini

takkan la aku nak cerita pasal semua orang,pengsan la kalau macamtu =='

kita semua nie adalah makhluk paling sempurna ciptaan ALLAH

cukup anggota badan,ada akal untuk berfikir,dapat melihat,dapat mendengar

alhamdulillah :)

firstly,i am so so so SORRY for using your picture without your permission

-farah irwani,oh manja,farra nursyakila,fiyy kennet,ctwn ggh

-yasmin redzuan,syeera radzi,fyka mohamed,khadyjah fatyah,pyka rahmat

inform me and i'll get rid your picture from my blog as soon as possible!


FARAH IRWANI♥


dia nie budak semse jugak,sama sekolah dengan aku la,cuma class je lain-2
kitaorang dah lama kenal actually,dari sekolah rendah lagi doe,tapi sekarang dia bertambah vogue
muka dia macam amoi kan? :D

OH MANJA♥


aku kenal dia dari fb je and takk rapat sangat la
just add then dia approve,pastu wtw jarang-2
macam tu je la lumrah kawan-2 fb kan?
manja nie dah la tingi,lawa pulak tu
whoah,sesuai gila jadi model,swear takk tipu :D

FARRA NURSYAKILA♥


farra nie pun aku add-2 dekat fb
dah berkurun dah dia jadi friend aku
lawa jugak kan? dia selalu pegi photoshoot
aku pun like je la gambar dia cause semua lawa :)

BARBIE BRUTAL♥


budak fb jugak,dia sekolah cina takk silap aku,kalau dia pakai shawl lagi lawa doe
happy aku tengok gambar dia pakai shawl
ayu gilaa' ^_^

FIYY KENNET♥


haihh,budak nie hot,hot habis
korang tahu,setiap status dia mesty berduyun orang like
kalau gambar dia apatah lagi
aku suka tengok rambut curl dia yang macam taylor swift tu
comel je rambut dengan tuan dia
untung lah kan? :P

CTWMN GGH♥


tahu tak apa maksud CTWMN GGH? catwoman gagah la lembab! HAHAHA XD
boyfiee dia pulak KLGMN GGH
amboi,bagai pinang dibelah dua!
dia form5,budak kgv
gambar-2 photoshoot dia,aku bagi 5star!
muka dia macam kucing! meowwwwwww ^_^ comel ouh~


YASMIN REDZUAN♥


MIN nie memang lawa gila! muka dia bersih je kan?
muka dia dengan hana tajima macam lebih kurang je ouh
yela,hana tajima wannabe la katakan :P

SYEERA RADZI♥


comel+lawa=SYEERA RADZI
tu je aku mampu katakan,HAHAHA :D
#suka usha blog SR,post dia semua best

FYKA MOHAMED♥


fyka nie oun sama je dengan syeera
guna formula yang sama jugak c+l=FM
paham tak? ala,sama je dengan formula syeera kat atas
hihi,fyka pakai pashmina lawa,suka tengok tutorial yang dia buat :)

KHADYJAH FATYAH♥


tyah comelllllllllll !
comel plus,plus!
geram la tengok tyah sebab cute gilaa'
rasa nak tarik je pipi dia,hikhik XD
dress up tyah pun comel sesuai dengan tuan punya badan~

PYKA RAHMAT♥


lawa,lawa,lawa!
aku like semua gambar dia dekat fb sebab dah lawa sangat-2 pun,hikhik XD

and me?

i'm just me :D


just the way i am and what i used to be :)
kbye.