Follow




credit to : Jaehyun
\
RRRRRRRAYA!

hah,RAYA!

mesty korang semua dah beli baju raya,kan,kan?

cehh,aku belum -,-

setiap tahun beli last minute

nak cari baju memang susah ahh,sebab banyak saiz dah habis

dah la bulan puasa,penat kott nak mencari

tapi beli last minute la baru best woo!

kalau kat KL sana memang penuh orang la kan,pastu pasang pulak lagu RAYA

perghh,membara-bara dalam hati nak raya

time tu ahh yang best

semangat and suasana tu yang patut kita rasa

EXCITED! HAHAHA :D


aku raya dekat mana? KELANTAN ahh,mana lagi

takkan SEREMBAN pulak -,-

jauh kan? memang jauh bebenor!

ok,biasanya perjalanan mengambil masa 8 jam

tapiiiiiiiiiiiiii,

tu perjalanan biasa,kalau time raya nie

puihh,berbelas jam aku dok dalam kereta hang tau?

pening,boring,sakit badan,sakit kaki semua ada

sampai satu tahap aku rasa macam nak keluar dari kereta tengah-2 highway jam tu

biasa aku bertolak malam,sampai kelantan time subuh

bertolak malam ke pagi ke petang ke sebenarnya dua kali lima je

tetap jam jugak

cuma kalau malam tak ada la seteruk pagi and petang

tapi bertolak malam agak bahaya la kepada sesiapa yang rabun tu

taksedardirituanpunyabadanpunrabun

hmm,memang untunglar sesiapa yang naik flight

dari KLIA ke KELANTAN 45 minit je dah boleh sampai dah

tak sempat nak lelap pun

mesty ada yang naik bas and keretapi kan?

tiket bas dah habis woo!

bapak cepat kan?

kaya ahh tokey bas XD

naik bas lagi sakit badan kott

entah la yang paling jauh pernah naik bas pergi PERAK je

tu pun dengan pihak sekolah

dengan family belum pernah lagi

lagi-2 bas double decker

takut la aku nak naik

macam-2 kemalangan bas aku dah dengar sepanjang aku hidup

*kun fayakun*

naik keretapi?

nie pun aku dah lama tak naik

keretapi sejuk kan?

tak silap aku dulu aku terketar-2 tido dalam tu

padahal dah pakai jaket apa dah pun

kalau amik yang katil dalam keretapi tu mesty best kan?

nenek and atuk aku kalau datang sini naik keretapi je

yang ada katil tu

wahh,rindu-rinduu :)

hikhik,so tak kira la korang naik kereta ke,flight ke,keretapi ke atau apa jenis kenderaan sekali pun

yang paling penting KESELAMATAN.

-pastikan kenderaan dalam keadaan yang baik
-pakai tali keledar tau?
-kalau ayah korang ngantuk,berhenti sekejap untuk tido
-jangan memotong tak tentu arah ye

ehh ehh,aku cepat sangat ke cerita pasal raya nie?

HAHAHA,aku rasa tak kott

sebab kebanyakan orang dah siap semua barang untuk raya

betul tak?

biskut raya,baju raya,langsir&perabot raya la

kan,kan,kan?

eleh :P

nak raya pun jangan dilupakan puasa tau?

puasa lagi penting dari raya,ingat tu!

hihi,
kbye.