Follow




credit to : Jaehyun
\
BOYS♥

i want to forget about my past but i can't
i just can't ..

dalam dunia nie,cuma ada dua orang lelaki je yang boleh buat aku senyum setiap kali aku nampak diorang
and lelaki-2 itu adalah A dan SZ :)
bayangkanlah,asal aku nampak muka diorang je aku dah happy apetah lagi kalau berborak ke apa

aku rindu gila doh dekat A and aku rindu jugak dekat SZ
SZ still suke dekat ex dia doh,haihh T_T
entahla,aku agak je,tak tahu betul ke tak

aku selalu bayangkan yang aku akan jumpa A nanty and masa tu A dah berjaya dalam hidup
A pun dah makin smart masa tu
tapiiiiiiiiii kan,
tu semua aku berangan yo,masalahnye bila aku dapat jumpa A?
A pun mesty dah lupe ahh dekat aku kan? =='
haihh ...........

A ialah satu-satunye lelaki yang jadi bestfriend aku masa sekolah rendah
and SZ pulak,cousin aku cakap dia macam PRINCE CHARMING
asal kau sweet sangat doh dulu?
takleh blah masa kau cakap nak datang tengok aku kat dewan
aku kat rumah terketar-ketar tangan nak jawab cakap kau tu

then,aku bermonolog dalaman

aku: "okay,aku nak tengok esok,kalau dia datang maknanye dia suka dekat aku"

hahaha,sakai kan aku?
pastu bila kat sekolah aku berdialog dengan kawan-2 aku

aku: "ala,dia takkan datang der,dia mesty dah lupe yang dia cakap dia nak datang"

hahaha,sakai tahap kedua kan aku?
last-2,dia datang jugak,ya allah,handsome gila tahap badak
rasa nak lompat dari stage je then pegi dekat dia


hahaha,sakai tahap ketiga kan aku?
tapi sekarang,kalau kita jumpa je,mesty kau tundukkan kepala
janganla tunduk bro,macam mana aku nak tengok muka kau yang charming tu kalau kau tunduk?
==' pffft.

yelah,kau still suka dekat ex kau kan?
ok foinne,*aiman tak kesah
hmmmmm -.-
aku tahu SZ tak suka kat aku pun sebenarnye,tapi ..............
haishh,entahlah T_T hewhewhew

kalau A tak datang sekolah dulu,mesty aku tak happy kat sekolah sebab aku tak boleh nak borak dengan dia
kawan-2 aku pun mula lah berkata

diorang: "asal monyok je nie? ohh,A tak datang,patutla monyok,HAHAHA

hmmmm,kesian kan aku? inilah akibatnye kalau A tak datang -.-
sekarang pulak kalau SZ tak datang,aku buat bodoh je tapi ..........
entah,tak tahu nak cakap apa

kalau boleh kan,aku nak je jumpa korang and then jerit kuat-2

"weh,aku rindu kau tahap badak!"

SZ,tahun depan mesty aku akan rindu kau gila-2 sebab keadaan akan berubah,tak sama dengan tahun nie


tuhan je tahu perasaan aku dekat diorang :(
*k,sedih plak tetiba :'(
♥ korang
kbai.


semalam kau comel,SZ :) hihi,and one thing,mesty ramai yang ingat SZ tu stands for SYAMIMI ZAMZURI kan? hehe,SZ tu ada makna disebaliknye lah,sebab tu la aku panggil dia SZ,lol.
*nogori menang weh semalam,jangan jeles :P