Follow




credit to : Jaehyun
\
CRUSH.

Assalamualaikum semua.

tadi masa dekat sekolah ada majlis anugerah kualiti tapi aku tak dapat pun sebab sorry la aku tak berapa nak aktif sangat bab-2 kokurikulum nie =='
masa nak balik tadi,SZ tergelak-gelak dengan budak-2 hijau *disebalik nama hijau nie ada maksudnye-secret lah.

eeeeeeeeeeeeeee,sakit hati aku tengok wehh
aku mencik,semencik-menciknye bila SZ buat macamtu dengan girls lain
tapi aku buat-2 tak nampak je ahh masa tu
kalau dah suke sangat dekat diorang,pegi,pegi,pegi a couple!

girls ramai minat dekat kau kan SZ,untungla?
geram je aku dohh
ok,kalau korang punye crush suka dekat orang lain,ape yang exactly korang akan rasa?
memang panas jela kan?
then sama la dengan aku nie,hish

okay,takpe aku tunggu dan lihat SZ akan couple dengan siapa tahun depan
adakah salah seorang daripada budak hijau atau budak hot tu
just wait and see,simple aite?


walaupun aku tengah geram tapi he will always be my crush,lol perhaps forever,i guess.


and before that,tengok gambar bawah nie,muka aku untuk SZ sekarang,amekaw~


the end.