Follow




credit to : Jaehyun
\
MY INDONESIA EXPERIENCE

hai guys! long time no see,heheh :P
okay aku pergi bandung and jakarta,4hari 3malam
tourist kitaorang sumpah bagus gila,akak lia dengan bang molly
they both were great!

diorang bagitau kitaorang semua pasal indonesia,bahasanye,makanannye,sikap indonesian,dan sejarah indonesia
pokoknya lengkap semuanya
jalan dekat sana ya allah,jem nak mati!

akak lia kata 'kalau jalannya enggak macet bukan jakarta namanya'
hahaha,aku sokong 100 peratus dehh
yang aku kurang suka ialah penyanyi dan penjual jalanan,sumpah aku memang serabut gila dengan diorang
selagi kita tak beli selagi tu diorang ikut kitaorang sampai masuk dalam van sekali tau tak? lol

huh and jalan dekat sana,oh myy,semua kenderaan main tibai jalan je dengan keretanye,motornye,lorinye,basnye,bajainye
sangat-sangat bahaya!
tapi yang pelik bin ajaib,walaupun keadaannya macamtu,tapi selama aku dekat sana tak pernah pulak aku nampak orang accident, pelik? -.-
kalau malaysia,di mana-2 pun ada kemalangan betul tak? hishh

okay,ni gambar sikit je aku upload dekat sini,malas nak upload banyak-2, hehehe ^^ private.












overall,tempat shopping dia best,pasar baru kitaorang pegi dua kali,rumah mode,mangga dua and outlet-2 dekat sana semua baju lawa-2,cehh XD

HOLIDAY is OVER!!!!!!!!!!!! study pulak sekarang,hiwhiwhiw, so lame u_u


ngehngehngeh, :D
the end.